Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 10 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Šachový program s různými variantami šachů
Mydliar, Ján ; Křena, Bohuslav (oponent) ; Rozman, Jaroslav (vedoucí práce)
Hlavním úkolem bylo vytvořit program umožňující hru člověka proti počítači a počítače proti počítači s možností volby vybraných variant šachů. Začátek práce opisuje algoritmy pro hraní her a jich různé vylepšení. Následuje opis vybraných variant, ohodnocovací funkce, jejich změn, návrh programu a grafického užívatelského rozhraní.
Různé varianty šachů
Ďuriš, Michal ; Zbořil, František (oponent) ; Rozman, Jaroslav (vedoucí práce)
Hlavním úkolem bakalářské práce bylo vytvoření aplikace, umožňujíci hraní člověka proti počítači s možností volby vybraných variant šachů. V úvodu práce klasifikuje existujíci šachové varianty do skupin a popisuje případné nutné změny ohodnocovací funkce oproti klasickým šachům. Následuje část popisujíci návrh a realizaci implementace aplikace a opis hlavních grafických užívateľských komponent. V závěru se nachází zhodnocení práce s návrhy umožňujícími zlepšení samotné aplikace.
Použití evolučního algoritmu ve hře šachy
Urminský, Andrej ; Straka, Martin (oponent) ; Gajda, Zbyšek (vedoucí práce)
Táto práca sa zaoberá návrhom evolučného algoritmu pre umelú inteligenciu v hre šach. K dosiahnutiu tohto cieľa je použitý tzv. genetický algoritmus. Pre implementáciu algoritmu a grafického rozhrania bol využitý programovací jazyk Java vo vývojovom prostredí Eclipse.
Šachový program s různými variantami šachů s rozdílnou sadou figur
Škandera, František ; Žák, Jakub (oponent) ; Rozman, Jaroslav (vedoucí práce)
Cieľom tejto práce bolo vytvoriť šachový program so schopnosťou hry rôznych šachových variácií s rozdielnou sadou figúr. Prvá čásť práce sa zaoberá všeobecnou problematikou tvorby šachového programu a implementácie šachovej umelej inteligencie. V druhej časti analyzujeme jednotlivé zvolené šachové varianty a navrhujeme stratégie pre ich implementáciu. Nakoniec popisujeme samotnú implementáciu vytvoreného programu a jeho štruktúru.
Šachový server
Bárczi, Viktor ; Trchalík, Roman (oponent) ; Jirák, Ota (vedoucí práce)
Táto práca sa zaoberá vytvorením a riešením problematiky šachového servera. Jedná sa o vytvorenie šachového servera, pomocou ktorého si cez internet alebo lokálnu sieť, ale i na jednom PC môžete zahrať šachy. Riešenie informačného systému napodobňuje v skutočnom svete hrané šachové partie medzi dvoma hráčmi. Podľa základných pravidiel v šachu je riešená kontrola správneho ťahu figúrok, analyzovanie špeciálnych ťahov ako branie mimochodom, rošáda, premena a analyzovanie šachov a matov na kráľa. Počas hrania hry je vedená štatistika ťahov a po dokončení partií na základe výsledku je počítaná výkonnosť hráčov a je vedená štatistika získaných ELO bodov.
Šachový program s různými variantami šachů s rozdílnou sadou figur
Škandera, František ; Žák, Jakub (oponent) ; Rozman, Jaroslav (vedoucí práce)
Cieľom tejto práce bolo vytvoriť šachový program so schopnosťou hry rôznych šachových variácií s rozdielnou sadou figúr. Prvá čásť práce sa zaoberá všeobecnou problematikou tvorby šachového programu a implementácie šachovej umelej inteligencie. V druhej časti analyzujeme jednotlivé zvolené šachové varianty a navrhujeme stratégie pre ich implementáciu. Nakoniec popisujeme samotnú implementáciu vytvoreného programu a jeho štruktúru.
Použití evolučního algoritmu ve hře šachy
Urminský, Andrej ; Straka, Martin (oponent) ; Gajda, Zbyšek (vedoucí práce)
Táto práca sa zaoberá návrhom evolučného algoritmu pre umelú inteligenciu v hre šach. K dosiahnutiu tohto cieľa je použitý tzv. genetický algoritmus. Pre implementáciu algoritmu a grafického rozhrania bol využitý programovací jazyk Java vo vývojovom prostredí Eclipse.
Různé varianty šachů
Ďuriš, Michal ; Zbořil, František (oponent) ; Rozman, Jaroslav (vedoucí práce)
Hlavním úkolem bakalářské práce bylo vytvoření aplikace, umožňujíci hraní člověka proti počítači s možností volby vybraných variant šachů. V úvodu práce klasifikuje existujíci šachové varianty do skupin a popisuje případné nutné změny ohodnocovací funkce oproti klasickým šachům. Následuje část popisujíci návrh a realizaci implementace aplikace a opis hlavních grafických užívateľských komponent. V závěru se nachází zhodnocení práce s návrhy umožňujícími zlepšení samotné aplikace.
Šachový program s různými variantami šachů
Mydliar, Ján ; Křena, Bohuslav (oponent) ; Rozman, Jaroslav (vedoucí práce)
Hlavním úkolem bylo vytvořit program umožňující hru člověka proti počítači a počítače proti počítači s možností volby vybraných variant šachů. Začátek práce opisuje algoritmy pro hraní her a jich různé vylepšení. Následuje opis vybraných variant, ohodnocovací funkce, jejich změn, návrh programu a grafického užívatelského rozhraní.
Šachový server
Bárczi, Viktor ; Trchalík, Roman (oponent) ; Jirák, Ota (vedoucí práce)
Táto práca sa zaoberá vytvorením a riešením problematiky šachového servera. Jedná sa o vytvorenie šachového servera, pomocou ktorého si cez internet alebo lokálnu sieť, ale i na jednom PC môžete zahrať šachy. Riešenie informačného systému napodobňuje v skutočnom svete hrané šachové partie medzi dvoma hráčmi. Podľa základných pravidiel v šachu je riešená kontrola správneho ťahu figúrok, analyzovanie špeciálnych ťahov ako branie mimochodom, rošáda, premena a analyzovanie šachov a matov na kráľa. Počas hrania hry je vedená štatistika ťahov a po dokončení partií na základe výsledku je počítaná výkonnosť hráčov a je vedená štatistika získaných ELO bodov.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.